Ailem Office 2010 Öğreniyor Videosu ve Diğerleri


Office 2010 videoları farklı video platformlarında 200.000 kereden fazla izlendi. Siz de kendi blogunuzda bu videoları yayınlamak isterseniz videolara Skydrive klasöründen ulaşabilirsiniz. Benim favorim Excel ile Müzik videosu!
 
100.000 den fazla izlenen Onur’un Ailesi Office 2010 kullanmayı öğreniyor videosu için:
 
About onurgorur

1979 yılında İstanbul’da doğdum. 2000 Yılında İstanbul Üniversitesi Makina Mühendisliği Bölümü’nden mezun olduktan sonra Sabancı Üniversitesi’nde İşletme Yüksek Lisansı eğitimi aldım. Son sekiz yıldır Microsoft Türkiye’de çalışıyorum. Önceki senelerde Satış Programları Yöneticisi, Teknoloji Uzmanı ve Ürün Yöneticiliği rollerine çalıştım. Bir yılı aşkın süredir Office ve Bilgi Çalışanı Ürün Grubu Pazarlama Müdürü görevini üstleniyorum. Bu görevimde Office, SharePoint, Exchange, Lync, Project gibi iş üretkenliği çözümlerinin Türkiye’de yaygın kullanımı için yerel stratejileri belirliyorum. Piyano çalmayı ve fotoğraf çekmeyi çok severim. Arada da gitar çalıyorum. Fırsat buldukça yeni yerler görmek için eşimle seyahate çıkarım. Tabii şimdi bize takılan kızım İpek ile seyahatler daha da eğlenceli! İlgilendiğim konular: - Piyano, gitar başta olmak üzere her türlü müzik aleti - Fotoğraf. Nikon sanki daha profesyonel ama Canon’un pratikliği de güzel. - Pazarlama, özellikle dijital pazarlama - İş üretkenliği çözümleri (özellikle sevdiklerim: içerik yönetimi, kurumsal arama, süreç yönetimi, birleşik iletişim) - teknolojik cihazlar (uydu, gps, fotoğraf makinesi, hi-fi, wireless home, wii vs.)
Bu yazı Office içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Ailem Office 2010 Öğreniyor Videosu ve Diğerleri için 1 cevap

  1. gökhan öden dedi ki:

    teşekküler onu bey adamsınız…:)

Bir Cevap Yazın

