Windows Vista ve 2007 Office Sistemi Üniversite Lansmanları Turu


Windows Vista ve 2007 Office Sistemi Üniversite Lansmanları Turumuza geçtiğimiz Salı günü Konya Selçuk Üniversitesi’nde başladık. Konya Selçuk Üniversitesi’nde 900+ kişilik oldukça yüksek bir katılım oldu. Seminere katılan herkese teşekkür ederim! Umarım faydalı bir seminer olmuştur. Yarın turumuza Trabzon ile devam ediyoruz. Lansman Turu tarihlerimizi aşağıda bulabilirsiniz:
 
23 Mart Trabzon Karadeniz Teknik Üniversitesi
11 Nisan Bursa Uludağ Üniversitesi
12 Nisan Eskişehir Anadolu Üniversitesi
16 Nisan İzmir Ege Üniversitesi
18 Nisan Kayseri Erciyes Üniversitesi
20 Nisan KKTC Doğu Akdeniz Üniversitesi
27 Nisan Adana Çukurova Üniversitesi
4 Mayıs İstanbul Marmara Üniversitesi
 
Gündem:
– Windows Vista
– 2007 Office System
– .Net Framework 3.0

7 thoughts on “Windows Vista ve 2007 Office Sistemi Üniversite Lansmanları Turu

  1. İyi günler ben Trabzon’da ki lansmanızda 15 dklık arada da konuştuğunuz uzun saçlu öğrenciyim… Soru bilip vista business versionu almıştım… Bu versionda sunuşunuzun sonunda gösterdiğiniz hareketli şelale animasyonu var mıydı? Sunuşunuz ve verdiğiniz bilgiler için tekrardan teşekkürler; sizi yeni ürünlerinizle tekrardan bekleriz (yeni ürünleriniz olmasa da bekleriz)

  2. Arka ekrana video eklemek (Dreamscene eklentisi) yalnızca Windows Vista Ultimate sürümünde mümkün

  3. Sizin Dreamscene tanıtımında kullandıgınız Şelaleli video cok guzeldi. Bu video Vista ultimate içinde mevcut mu ? yoksa nerden buldunuz diye sorayım :) Ben bulamadımda…

  4. Dreamscene eklentisi için Dreamscene content pack yayınlandı. Windows Update’ten 4 adet video içeren bu eklentiyi indirebilirsiniz. Benim kullandığım video ne yazık ki bu eklenti içerisinde yok ama benzer bir şelale var. Bendeki video Microsoft Internal…

  5. ben çukurova üniversitesi öğrenciyim.sizi izledim ve tebrik ederim bizleri  bilgilendirdiğiniz için.Ben biraz 30 dk geç katılabildim.böyle bir organizasyon gerçekleştirildiği için emeği geçen herkeze teşekkür ederim.  (Bu arada hediyeden alamdım🙂 ) çok teşekkürler.

  6. onur bey bahçeşehir üniversitesindeki seminer çok iyiydi. Ben kütahya dumlupınar üniversitesinde okuyorum ancak böyle
    seminerlerin dumlupınarda olmaması kötü. Böylelikle yolumuz bahçeşehir üni. ye düştü ve de çok memnun aldık.

  7. Dumlupınar üniversitesinde de bu tip seminerlerin yapılmaması için hiç bir engel görmüyorum. Önemli olan özellikle bilgisayar bölümü kuluplerinin aktif olarak çalışması ve bölümlerin bu aktiviteleri desteklemeleri. Üniversite lansmanlarında en başarılı olanı Konya’ydı. 1000 kişilik bierr katılım sağladık. Bu kitlenin toplanmasında hem üniversitenin desteğinin olması hem de birden çok kulubun aktif olarak çalışmasının rolü büyüktü.

Bir Cevap Yazın

