Outlook 2007 ve Windows Vista için PDF Önizleyicisi


Outlook 2007’nin en beğendiğim özelliklerinden birisi Outlook’tan çıkmadan mesaj penceresinde eklentilerin önizlenebiliyor olması. Ne yazık ki PDF dokümanları için yerleşik bir önizleyici Outlook 2007 ile gelmiyor. Bu önizleyici eklentileri aslında Windows Vista tarafından da Önizleme penceresinde kullanılıyor.
 
http://ryangregg.com/PermaLink,guid,a29ee2d7-6863-4b70-9fcb-b7db392f9a74.aspx adresinde 3. parti bir PDF önizleyici eklentisi bulunuyor. (PDF Preview Handler for Outlook/Vista) Eklenti, hem Outlook hem de Windows Vista’da bende sorunsuz çalıştı. Kullanmayı deneyebilirsiniz.
 

One thought on “Outlook 2007 ve Windows Vista için PDF Önizleyicisi

  1. Onur Selam ,
     
    Maestro Bilgisayar Mustafa Ben. Rss’lerin sıkı takip ediyorum. PDF önizleyici yükledim ama açmıyor. Office 2007 Std Tr ve Vista Business kullanıyorum . Mail ile gelen pdfleri önizleme yapamıyorum.
     
    Ayrıca şöyle bir sıkıntımda var. Sadece word,jpg,gif formatlarını önizleme yapabiliyorum. XLS,HTML,PDF formatlarını açamıyorum.

Bir Cevap Yazın

