Aranan Köfteci


Bu sene de her sene olduğu gibi tatilimin büyük bir bölümünü Ayvalık – Cunda adasında geçirdim. Bu sene Cunda’nın geçen senelere çok daha kalabalık olduğunu söylemeliyim. Bunda tüm sene boyunca televizyonlarda ve yazılı medyada yapılan Cunda reklamlarının payı eminim büyük. Ama şimdide Cumartesi günleri adım atılmaz bir hale geldi. Tabi ben bundan şikayet etsem de esnafın bundan memnun olduğu kesin!
 
Henüz Ağustos ayındayız. Hala tatilinizi yapmadıysanız Ayvalık’a öğle saatlerinde uğrarsanız, karnınız kazınıyorsa ve canınız köfte veya kuru fasulye isterse size bir önerim var. Ayvalık çarşısında mutlaka Aranan Köfteci‘yi ziyaret edin. Esat Özağra burada harika lezzetli köfte yapıyor. Benim önerim önce az kuru üstüne köfte ve cacık.
 
Nasıl mı gideceksiniz? E adı üstünde Aranan Köfteci arayın bulun🙂
 

One thought on “Aranan Köfteci

  1. Oranın köftesini hiç tatmadım ins deneme fırsatım olur ama bende size iznikte merkezdeki kofteciyi tavsiye ederim.Gerçekten çok güzel. 

Bir Cevap Yazın

