Çaylar MSN’den


Anlık mesajlaşma ve internet üzerinden iletişim artık çay ocakları gibi KOBİ’lerin de maliyetlerini düşürmelerine, daha üretken olmalarına ve daha çok müşteriye erişmelerine olanak tanıyor. Nasıl mı?
 
13 yıldır çay ocağı işleten Ramazan Öztürk, diyafondan ve telefondan sipariş alırken yaşadığı sıkıntılara son vermek için iş yerine bin YTL masraf ederek bilgisayar aldı. ADSL’ye abone olan ve çay ocağına hızlı internet bağlatan Ramazan Öztürk, bir e-posta adresi ve Windows Live Messener ile müşterileriyle irtabata geçmeye başladı. Öztürk bütün müşterilerine mail adresini dağıtarak MSN’lerine eklemelerini sağladı. Kısa sürede işyeri sahiplerini telefon masrafından internet sayesinden kurtaran Öztürk, çay satışlarında artış olduğunu belitti.
 
Gerisini kendisi ve müşterilerinin ağzından dinlemek isterseniz:
 
 
Bu gibi gelişmeleri izledikçe "yazılımın sihri"’ne inanmamak mümkün değil!
 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s