İhtiyacınız olan herşey Office’te!


Office Professional Plus 2007 kurumunuzun üretkenliğini artırmak için ihtiyaç duyacağınızı her şey tek bir pakette sunuyor. İşte size Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Publisher, Access, Infopath ve Communicator ürünlerinden oluşan Office Professional Plus 2007 paketine sahip olmak için bir kaç neden!

Tüm kağıt formlarınızı kolayca elektronik ortama taşıyabilirsiniz
Çoğu işletmede olduğu gibi, siz de düzenli olarak harcama raporları, zaman kartları, anketler veya sigorta formları gibi birçok iş formunu dolduruyor olabilirsiniz. Belki de kuruluşunuzun bünyesinde bulunan bu formları tasarlamaktan, dağıtmaktan veya formların bakımını yapmaktan siz sorumlusunuz. Elektronik formları hem tasarlamak hem de doldurmak için
Microsoft Office InfoPath 2007’i kullanabilirsiniz. Infopath ile tüm formlarınızı elektronik ortama taşıyarak, daha hızlı bir iletişim sağlayabilir, gereksiz kağıt sarfiyatını önleyebilirsiniz.

Çalışanlarınızın düşük maliyetlerle iletişim kurmasını sağlayabilirsiniz
Microsoft Office Communicator 2007 anlık ileti (IM); telefon, sesli konferans, görüntülü konferans veya Web konferansı gibi farklı iletişim seçenekleri ile, çalışanların birbirleriyle farklı konumlardan, düşük maliyetlerle rahatça iletişim kurmasını sağlayarak, daha üretken olmalarını sağlar. Ayrıca Microsoft Office Communicator 2007, Outlook, Word, Excel, PowerPoint ve SharePoint Server’la birlikte çalışabilme özelliği sayesinde, çalışanlarınızın eksiksiz işbirliği araçlarına sahip olmalarına imkân tanır.

Kurum içi bilgilerin dışarıya sızmasını engelleyebilirsiniz
Bilgi hakları yönetimi ile alıcıların önemli e-postaları iletmesini, kopyalamasını ya da yazdırmasını engelleyebilir, böylece gizli bilgilerin korunmasına yardımcı olabilirsiniz. Hatta belgelerinizin süresinin dolacağı tarihi belirtebilirsiniz; belirttiğiniz tarihten sonra, belgeler görüntülenemez veya üzerinde artık hiçbir işlem yapılamaz.

Verilerinizi kolayca yönetebilir ve raporlayabilirsiniz
Access 2007 ayrıntılı bir veritabanı bilgisi gerektirmeyen yetenekleriyle, bilgileri kolayca izleyip raporlamanıza yardımcı olur. Otomatik veri türü algılama özelliği sayesinde Office Access 2007’de tablo oluşturmak, bir Microsoft Office Excel tablosuyla çalışmak kadar kolaydır. Bilgilerinizi yazdığınızda, Access 2007 yazılan bilginin tarih, para birimi veya başka bir sık kullanılan veri türünde olduğunu o anda belirler. Bununla birlikte bir Excel tablosunu Office Access 2007’ye yapıştırarak bilgileri bir veritabanının sunduğu üstün özelliklerle izlemeye başlayabilirsiniz.

Access 2007’nin bilgileri hızla ve kolay bir şekilde izlemenize, rapor haline getirmenize ve paylaşmanıza nasıl yardımcı olduğunu gösteren videomuza buradan ulaşbilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s