Exchange 2007 Eğitimleri – Bilge Adam


Bilge Adam 20-24 ve 27-28 Temmuz tarihleri için 7 günlük bir Exchange 2007 eğitim paketini duyurdu. Eğitim içeriklerini aşağıda bulabilirsiniz. İlgileniyorsanız 212-216 4242’den eğitim hakkında bilgi alabilirsiniz. Exchange 2007 terfisi düşünenler için oldukça faydalı olacaktır.
 
Exchange Server 2007 eğitim paketinde aşağıdaki dört eğitim verilecektir.
– MS 5047 Introduction to Installing and Managing Microsoft Exchange Server 2007 SP1 (3 gün)
– MS 5049 Managing Messaging Security using Microsoft Exchange Server 2007 (1 gün)
– MS 5050 Recovering Messaging Servers and Databases using Microsoft Exchange Server 2007 (1 gün)
– MS 5051 Monitoring and Troubleshooting Microsoft Exchange Server 2007 ( 2 gün)
 
 

Bir Cevap Yazın

