Birleşik İletişim ile hem eşimi bekletmedim hem de hisselerimi sattım!


Dün eşimle birlikteliğimizin 12. yılını kutlamak için Su Ada’ya gidelim dedik. Zincirlikuyu’da bizim ofisin yakınlarında 19.00’da buluşup tek araba ile gitmeye karar verdik.
 
Bu sabah spor yaparken televizyon’da Nasdaq’da Eylül’de düşüş olacağı haberini görmüştüm. 18.30 gibi yükselen hisse rakamlarını görünce yurtdışı web sitesinden hisselerimi satmaya karar verdim. Siteye girip "Sat" a basınca hesabımda bir problem olduğu için Amerika’daki müşteri temsilcimi aramam gerektiği uyarısını aldım.
 
Ne de olsa 30 dakikam var hallederim deyip aradım. Microsoft Office Communicator üzerinden Amerika numarasını aradım.
 
Türkiye’deki call center çalışanları Amerika’dakilere göre kat kat daha başarılı. Önce 5 dk bekle sonra 25 dk problemi çözmesini bekle derken saat 19.00 oldu. Neyse ki Communicator üzerinden konuşuyorum. Konuşmanın Dakikası birkaç cent🙂
 
Tam o sırada eşim dakikliği ile beni şaşırtarak cep telefonumdan aradı, geldiğini ve beklediğini söyledi. Hem hisselerimi satmak hem de eşimi bu önemli günde bekletmemek istiyordum. Hemen Communicator üzerinde "Transfer Call To Mobile" seçeneğini seçtim ve çağrıyı cep telefonuma aktardım. Telefonda beklemeye devam ederken otoparka doğru gitmek üzere asansöre bindim. Aaa bu arada hala birkaç cent’e konuşuyorum çünkü Communicator beni şirket hattından cep telefonumdan arıyor ve amerika’daki bağlantıyla bir köprü vazifesi görüyor. Şirket içi görüşmeler ücretsiz + Amerika bir kaç cent = hala bir kaç cent😉
 
Arabama binip kontağı çevirdiğim an cep telefonumdaki çağrı aracımdaki Bluetooth Kit sayesinde araç içi ses sistemine yönlendirildi. Güvenli bir şekilde aracımı kullanırken telefonla konuşmaya devam ettim…
 
… ve işte karşımda Feyza. Arabaya bindi. Araçtaki tuhaf telefon bekleme melodisini duyunca hisse sattığımı söyledim. Tam o sırada müşteri temsilcisi hisselerimin satışının gerçekleştiğni söyledi.
 
Saat 19.05.. hem hisselerimi yüksek fiyattan sattım hem de eşimle 12. yılımızı kutlamak için tam zamanında yola çıktık. Teşekkürler Communicator ve Birleşik İletişim!

Bir Cevap Yazın

