Runtalya’da 10km’yi Omurilik Felçlileri için koşacağım


Merhaba!

 

Bu sene belki biliyorsunuzdur hayatımda farklı bir şey yapıp spor yapmaya karar verdim. J Spor yapmak kolay değil, hele salonda spor yapmak oldukça sıkıcı. Ben de bu sene kendime bir hedef koydum ve 7 Mart’ta Antalya yapılacak 10 km koşu maratonuna katılmaya karar verdim. Hiç 10km koşmamış biri olarak son altı aydır bu yarışa hazırlanıyorum. Şimdi bundan bana ne diyebilirsin. İşte seni ilgilendiren kısmı. Bu yarışı sadece kendim için değil, bu imkâna sahip olmayanlar için de başarmak istiyorum. Kendim için çok iyi birşey yapıp, düzenli spor yaparak bu yarışa hazırlandım ve artık bu faaliyetimin sadece kendime değil, ihtiyacı olanlara da faydası olacağını biliyorum.

 

7 Mart 2010 günü Antalya’da yapılacak olan Öger Maratonu’nda 10km Maraton koşacağım ve üyesi olduğum Adım Adım Oluşumu (www.adimadim.org) kapsamında Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği (TOFD) yararına bağış toplayacağım. TOFD el ve kollarını kullanamayan ve/veya kullanmakta zorlanan kişilere (omurilik felçlisi, kas hastası vb.) akülü tekerlekli sandalye desteği sağlıyor.  Bu amaçla 7 Mart’taki yarış için desteğini bekliyorum. Yaklaşık 1 saatte tamamlamayı planladığım yarışta TOFD Dernegine bağışta bulunarak beni ve yardıma ihtiyacı olan omurilik felçlilerini destekleyebilirsin.

 

Senin desteğin ile ben onlar adına koşacağım, hareket edeceğim. Ben yarışı bitirdiğimde -senin ve herkesin desteği ile- 1 veya 1’den çok insanın hayatı değişecek! Yapılacak miktarın ne kadar olduğu önemli değil. Bu herkesin imkânı ölçüsünde yapabileceği bir katkı olduğu için, önemli olan bir şeyler yapmak.

 

Yapılacak tüm bağışlar Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği hesabına direk olarak aktarılacak.

 

Bağışını aşağıdaki açıklama ile yapabilirsen takip etmem ve katkını fark etmem kolaylaşacaktır:

 

Açıklama: "AAO, OGORUR, Adın Soyadın"

Banka: Garanti Bankası

Alıcı: Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği – TOFD

Şube: Üstbostanıcı Şubesi (356)
Hesap Numarası: 6297744

IBAN : TR91 0006 2000 3560 0006 2977 44


NOT: Hem kurumsal hem de bireysel bağış yapılabilir. Kurumsal bağışlar Derneğin özel durumu nedeniyle vergiden muaf tutuluyor.

 

Şimdi yarışı bitirmek için kendi azmimin yanı sıra senin de desteğini hissedeceğim.

 

İlgin ve desteğin için şimdiden teşekkürler. Bunu Onur yazmış olamaz diyebilirsin, inanmak için beni arayabilirsin.😉

Bir Cevap Yazın

