Runtalya’da Omurilik Felçlileri için koşacağım. Desteğini bekliyorum!


Merhaba!

4 Mart Pazar günü yine benim için önemli bir gün. Bu sene üçüncü defa Runtalya yarışında koşacağım ve desteğinizi rica ediyorum. Runtalya’da sadece kendim için değil, bu imkâna sahip olmayanlar için koşacağım. Geçen sene dizimde koşu sonrası kemik ödemi oluştu ve bir süre koşmaya ara verdim ama sonrasında düzenli spor yaparak bu yarışa hazırlandım ve bu defa 55 dakikanın altında 10km’i tamamlamayı hedefliyorum.🙂

Koştuğum bu 10km’nin sonucu olarak üyesi olduğum Adım Adım Oluşumu (www.adimadim.org) kapsamında Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği (TOFD) yararına bağış topluyorum. TOFD el ve kollarını kullanamayan veya kullanmakta zorlanan kişilere (omurilik felçlisi, kas hastası vb.) akülü tekerlekli sandalye desteği sağlıyor. Adım Adım ile, 2008 yılı başından beri  501 kişiye akülü tekerlekli sandalye dağıtılmasına aracılık ettik.

Bu amaçla sizlerin desteğinizi bekliyorum. TOFD Derneğine bağışta bulunarak yardıma ihtiyacı olan omurilik felçlilerini destekleyebilirsin. Bir önceki Runtalya’da beni destekleyen kişiler sayesinde 1 tekerli sandalye ihtiyaç sahibine iletildi. Bu yarış sonucunda da sizin desteğinizle yine 1 tekerlekli sandalye bağışlamak istiyorum.

Sizin ve destek olan herkesin desteği ile 1 veya 1’den çok insanın hayatı değişecek! Yapılacak miktarın ne kadar olduğu önemli değil. Bu herkesin imkânı ölçüsünde yapabileceği bir katkı olduğu için, önemli olan bir şeyler yapmak.

Yapılacak tüm bağışlar Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği hesabına direk olarak aktarılacak.

Bağışınızı aşağıdaki açıklama ile yapabilirseniz takip etmem ve katkını fark etmem kolaylaşacaktır:

Açıklama:AA OGORUR Adınız Soyadınız

Banka: Garanti Bankası
Alıcı: Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği – TOFD
Şube: Üstbostanıcı Şubesi (356)
Hesap Numarası: 6297744
IBAN : TR91 0006 2000 3560 0006 2977 44 (TL Hesabı)
Diğer banka hesapları için tıklayın.

İlgi ve desteğiniz için şimdiden teşekkürler. Bilgi almak istersen beni her zaman arayabilirsiniz. Sonuçları yarıştan sonra yine sizlerle paylaşacağım.

Sevgiler!

Bir Cevap Yazın

